
Vi fornyer oss
AMNYTT følger opp den rivende utviklingen som skjer med de digitale medier. Både hjemmesiden vår og magasinet har fra nyttårsskiftet fått ny teknologiplattform.
Hjemmesiden har nå et mer moderne design. Bruk av mobile enheter som nettbrett og smarttelefon øker sterkt som plattform for å hente nyheter. Det skjer nærmest en revolusjon for tiden. Mest tydelig er denne utviklingen for aviser. I 2009 hadde Aftenposten ingen lesere på mobil løsning. Id age r det omlag 300 000 daglige mobil lesere. Lesere av Aftenposten på nett er nå over 780 000 daglig, noe som er mer en lesere av papir utgaven.
Denne utviklingen vil vi også se i tekniske miljøer. Allerede er det over 40 prosent som foretrekker å få nyheter på digitalt format. www.amnytt.no er nå godt tilpasset smarttelefoner og nettbrett.
AMNYTT Magazine er allerede løftet over på ny plattform. Dere lesere vil enklere få tilgang på funksjoner som:
- Last ned
- Skriv ut
- Del med venner
- Del på Facebook
- Se tidligere utgaver
- Se i full skjerm
Med disse endringene er AMNYTTs informasjonskonsept fortsatt i førersete teknologisk i våre bransjer når det gjelder å tilby dere aktuelle bransjeinformasjon og fagstoff.
Endress+Hauser styrker laget med ny salgsingeniør
Endress+Hauser Norge fortsetter å satse på vekst og kompetanse, og har nylig ansatt Rune Dalby som ny salgsingeniør. Han startet i stillingen 1. september 2025 og har sin base ved selskapets hovedkontor på Tranby.
Uno Power-strømforsyninger med Push-in-tilkobling
Kompakte, energieffektive og pålitelige – nå med utvidet spenningsområde
Med siktet innstilt på forbedring og forenkling av instrumenteringen
Profilen – Trygve Dirdal, fagleder instrumentering, Equinor
Han elsker å løse tekniske utfordringer, gjerne i team. Forenkling og forbedring står høyt i kurs, men det må ligge et «business case» bak når ny teknologi skal i sving.
Ny salgssjef for fabrikkautomasjon i Pepperl+Fuchs
Robert Aasen Kverndalen er utnevnt til salgssjef på avdeling Fabrikkautomasjon i Pepperl+Fuchs.