Ulstein brenselcell crop

Vil vi forenkle overgangen til grøn energidrift for containerskip

Ulstein og EDGE Navigation vurderer hydrogenbrenselsceller for containerskipskonsept

Nyleg annonserte EDGE Navigation og Ulstein samarbeid om konseptdesign for eit X-BOW-containerskip der selskapa ville legge til rette for grøne kraftløysingar for fossilfrie operasjonar. No er partnarane i gong med å vurdere bruken av modulære hydrogenbrenselsceller for å oppnå fossilfri framdrift, og samarbeider med ABB for å utvikle løysinga basert på brenselsceller frå Ballard Power Systems.

- Hydrogen er i ferd med å vekse fram som framtidig energiberar på tvers av bransjar, og vi er glade for å jobbe saman med ABB og Ballard Power Systems om å utvikle ei løysing for modulære hydrogenbrenselsceller for designa som Ulstein Design & Solutions AS utviklar. Ved å utvikle eit nytt, effektivt design for containerskip, som også inkluderer ULSTEIN X-BOW®, vil vi forenkle overgangen til grøn energidrift for containerskip. I EDGE Navigation har vi ein ambisjon om å få økonomiske, skalerbare containerskip med fossilfri framdrift ut i marknaden innan 2025. Med Ulstein si innovative tilnærming vil vi ha fleksibilitet på designsida til å kunne tilpasse fartøya til befraktarane sine ønske om drivstoff, seier Jakob Tolstrup-Møller, administrerande direktør i EDGE Navigation.

- Frakteskipa står for tre prosent av dei globale klimagassutsleppa (greenhouse gas - GHG). Med dei fallande kostnadene innan fornybar energi og teknologi kan vi få utvikla nye, effektive design som vil legge forholda til rette for energiomstillinga i den maritime industrien. Eit paradigmeskifte innan kva energi som vil bli brukt til maritimt drivstoff framover vil vere uunngåeleg. Ein kvar innsats for å redusere dei globale GHG-utsleppa må også omfatte investeringar i å redusere GHG-utsleppa i den globale forsyningskjeda, slår Tolstrup-Møller fast.

- Med den stadig aukande etterspurnaden etter løysingar for berekraftig og ansvarleg skipsfart, er vi sikre på at hydrogenbrenselsceller vil spele ei viktig rolle i å hjelpe den maritime industrien til å nå måla for CO2-reduksjon. Vi er glade for å samarbeide med Ulstein og EDGE Navigation om å utforske løysingar for eit berekraftig containerskip med ei innovativ brenselscelleløysing som ABB utviklar saman med Ballard Power Systems, seier Jostein Bogen, som er Global Product Line Manager for Electric Solutions, ABB Marine & Ports.

Jesper Themsen, som er administrerande direktør i Ballard Fuel Cell Systems Europe AS, utdjupar:

- PEM-brenselscellesystema våre gir ei nullutsleppsløysing med særleg stor verdi for applikasjonar som treng medium til stor kraftyting, blant anna fartøy, bussar, lastebilar og tog. Vi er glade for å samarbeide med ABB om å følgje opp behova til den maritime industrien, og for at Ulstein og EDGE Navigation ønskjer å bruke Ballard sitt brenselscellesystem til X-BOW containerskip.

- I denne fasen der vi skal utvikle konsept for dei framtidige, grøne X-BOW containerskipa er det viktig å kunne samarbeide med framtidsretta aktørar, seier kommersiell direktør i Ulstein Design & Solutions, Lars Ståle Skoge, og legg til: - Vi set pris på at ABB og Ballard bidreg inn i dette stadiet av prosjektet.

 

NORD-NORDAC-PRO-SK-500P crop

Variantreduksjon i automasjonskapet

Med frekvensomformeren NORDAC PRO SK 500P tilbyr NORD en allrounder i bokformat.  Med NORDAC PRO SK 500P har Nord DriveSystems en kontrollskapomformer for praktisk talt alle drivapplikasjoner. Den er tilgjengelig i varianter med et effektområde på 0,25 til 22 kW, som kan tilordnes ulike krav i forskjellige bransjer. For tiden jobber systemleverandøren med å utvide effektområdet.

Pepperl liten crop

Liten med kraftfull fotoelektriske avstandssensorene Pepperl+Fuchs

Det finnes en mengde applikasjoner som krever nøyaktig avstandsmåling over lange avstander. Denne oppgaven er krevende dersom sensoren ikke kan ta mye plass på grunn av installasjonssituasjonen i maskinen. Pepperl+Fuchs tilbyr nå en løsning med de nye fotoelektriske avstandssensorene i R200-serien integrerer raftig Pulse Ranging Technology (PRT) i et kompakt standardhus. 

Endress Rolf selbo crop

Rolf Selbo ansatt som Sales Engineer i Endress+Hauser

Endress+Hauser Norge opplever betydelig vekst og har ansatt Rolf Selbo som Sales Engineer. Rolf tiltrådte stillingen 1. september 2024 og er lokalisert på vårt hovedkontor på Tranby.

Gylling crop

Ny CEO hos Gylling Teknikk

Selskapet takker Sverre Iversen for sin støe hånd. I 1983 var Sverre Iversen med på å starte det som i dag heter Gylling Teknikk AS. Tre ansatte og ett selskap har nå blitt til åtte selskaper med over 90 ansatte i Norge, Sverige og Finland. Det har vært litt av en reise. Sverre trapper nå ned og 30. juni hadde han sin siste dag som daglig leder. Han gir stafettpinnen videre til Nicolai og holder seg i bakgrunnen i en overgangsperiode.