Ulstein Segment_Power crop

Gledeleg å få denne kontrakten i ein vanskeleg marknad

Ulstein-kontrakt på systemleveransar

Ulstein Power & Control har vunne ein kontrakt med AVIC Weihai Shipyard Co. Ltd. på levering av kraft- og kontrollsystem til to ‘subsea rock installation’-fartøy for Jan De Nul Group.

Fartøya skal nyttast til å legge beskyttande stein over kablar og strukturar på havbotnen på djupner ned til 600 meter.

- Dette er ein viktig kontrakt for Power & Control-området, som frå før har solid erfaring innan offshoresegmentet, men som med denne kontrakten kjem inn på eit nytt segment. Dette viser at løysingane er konkurransedyktige og fleksible. Det er svært gledeleg  å få denne kontrakten i ein vanskeleg marknad,  seier konsernsjef Gunvor Ulstein i Ulstein Group. Ho legg til at Ulstein Group nyleg har levert design og løysingar til denne typen skip.

Leveransen frå Ulstein Power & Control inkluderer Power-pakka (den elektriske pakka) som inneheld generatorar, tavler, motorkontrollsenter, thrustermotorar og frekvensomformarar, automasjonssystemet ULSTEIN IAS®, DP-system og kontrollsystemet til thruster, og dessutan arbeidet med å starte opp systema.

Systemintegrasjon
Det blir stilt store krav til systemintegrasjon for å kunne sette saman og levere slike produktpakkar, og administrerande direktør Gunnar H Hide i Ulstein Power & Control kommenterer kontrakten slik:

- Løysingane og produkta i ein systempakke skal vere sikre, miljøvenlege og kostnadseffektive. Med ein felles innsats frå hovudkontoret i Noreg og selskapet vår i Kina, greidde vi å vinne kontrakten ut frå ei totalvurdering av pris, leveringstid, funksjonalitet og kvalitet på systema. Vi er svært takksame for tilliten frå AVIC Weihai Shipyard og Jan De Nul Group, seier han.

Ulstein skal levere produkta og systema i 2016. Skipa skal leverast frå verftet i 2017. Dei måler 95 meter i lengda og 22 meter i breidda.

Jan De Nul Group, med hovudsete i Luxemburg, er ein ekspert på mudring og marin anleggsverksemd, og i spesialiserte tenester til offshoreindustrien.

AVIC Weihai Shipyard Co Ltd ligg i Shandong-provinsen i Kina. Verftet vart etablert i 1951, og starta med å byggje fartøy til den internasjonale marknaden i 1998.

Ulstein Group er eit konsern med fleire maritime bedrifter med hovudvekt på skipsdesign og maritime løysingar, skipsbygging, kraft- og kontrollsystem og shippinginteresser.

 

Johan Castberg FPSO anchored

Johan Castberg-feltet forsinket

Equinor og partnerne Vår Energi og Petoro forventer oppstart av Johan Castberg-feltet i januar/februar 2025. Dårlig vær gjør at oppstarten av Johan Castberg utsettes med et par måneder.

Emerson Tescom_BRW crop

Ny Emerson Flushing Ring

TESCOM AGI Flushing Ring fra Emerson med modulær montering for bruk ved skylling. Ved å gi en fullstendig og modulær ventilmontering med et enkelt delenummer effektiviserer skylleringen i AGI BR-serien bestilling og legger til rette for enkel bestilling på nytt med bestemte testkrav fra kunder. Både de tradisjonelle ringene i BRS «sandwich»- og BRW «wafer»-stil er tilgjengelig, samt BR7-designet i «integrert deksel», som omfatter lufting/skylling i selve flensringen.

Slangerobot crop

Slangerobot kan ha avdekket større mengder skjult ammunisjon

Det kan ligge mer ammunisjon i Mjøsa enn tidligere antatt, viser nytt videomateriale. I tillegg mener forskerne nå å kunne si mer om hvilket type fartøy «Storfjordvraket»  er. Forskningsprogrammet Oppdrag Mjøsa fikk for alvor vind i seilene da undervannsfarkosten «Hugin» saumfarte bunnen av Norges største innsjø i 2022.

Sounder USV

Utvikler bedre dronekontroll – får innovasjonsstøtte

De vil gjøre det enklere å styre droner over og under vann. Nå får Kongsberg Discovery støtte fra DOGA for å bruke designmetodikk til å tenke nytt om ubemannede droner. Designmetodikk er i vinden, og DOGA oversvømmes av søknader fra virksomheter som ønsker støtte fra Designdrevet innovasjonsprogram (DIP). Blant søkerne som slapp gjennom nåløyet i år finner vi Kongsberg Discovery.