Endress Mari_westby crop

Har mange års erfaring fra ulike markedsføringsroller

Mari Engelhardt Westby ny Marketing Communication Manager i Endress+Hauser

Endress+Hauser har ansatt Mari Engelhardt Westby som ny Marketing Communication Manager i Norge. Mari kommer fra stillingen som Marketing Communication Manager i Axactor ASA og Axactor Norway AS og tiltrådte den nye stillingen i november.

Mari er utdannet Markedsfører fra Handelshøyskolen BI med spesialisering innen strategisk merkevarebygging. Hun har mange års erfaring fra ulike markedsføringsroller fra selskaper som Axactor ASA, Axactor Norway AS, Godt Sagt, Siteman og TIBE.

I Endress+Hauser vil hun ha ansvaret for å styrke selskapets merkevareposisjon og tilstedeværelse i det norske markedet, videreutvikle nye og eksiterende kundeforhold og sørge for strategisk uttak av selskapets markedsstrategi og planer i det norske markedet.


Parker IO crop

Parker Hannifin introduserer innovative I/O-tilleggskort for å forbedre servodriverytelsen

Parker Hannifin har forbedret tilbudet innen frittstående og fleraksede Parker-servodrivere (PSD), med et nytt I/O-alternativkort. Dette allsidige tilleggskortet, med plass til ett eller to kort per driver, introduserer en rekke tekniske funksjoner som forbedrer tilpasningsevnen og ytelsen til hele PSD-familien.

Mongstad crop

Aker Solutions skal oppgradere renseanlegg på Mongstad-raffineriet

På det meste skal 500 personer sysselsettes i prosjektet på flere steder i Norge og i Mumbai i India, skriver Aker Solutions i en pressemelding. Kontrakten er verdt mellom 2,5 og 4 milliarder kroner, men selskapet oppgir ikke den eksakte summen.

Eliaden MW crop

Eliaden nærmer seg

Fra 28. til 30 mai åpner elektrobransjens største arrangement sine dører på Norges Varemesses lokaler på Lillestrøm. Også denne gangen har automatiseringsbransjen fått plass i hall C. Arrangementet følger samme lest som tidligere år.

10 beste AI-generatorer for produktbeskrivelser

10 beste AI-generatorer for produktbeskrivelser

Å lage produktbeskrivelser er ofte en kompleks og tidkrevende prosess. Å finne de riktige ordene og konstruere dem på en måte som er både engasjerende og overbevisende er utfordrende, spesielt når du har å gjøre med et stort utvalg av produkter.