Danfoss Stian crop

Danfoss øker staben med ny serviceingeniør

Danfoss har gleden av å presentere vår nyansatte Stian Norhall Andreassen. Stian begynte 1. september som Solution & Service Engineer i Danfoss Drives. Stian blir dermed med på å styrke service teamet i Holmestrand.

Stian er utdannet Automatiker, han har jobbet med diverse drives/frekvensomformere, og ser frem til å lære mer om de større og mer kompliserte systemene Danfoss jobber med. 

Stian har også jobbet som service tekniker/skiftleder hos Asko i Sande på det nye hel-automatiserte logistikkanlegget. «Jeg begynte karrieren min som Automatiker-lærling hos Hydro i Holmestrand. Etter fullført læretid og bestått fagbrev gikk veien videre til Nordsjøen hvor jeg jobbet i 2 år med mye forskjellig utstyr på mange forskjellige installasjoner.» sier Stian

Vi i Danfoss er veldig glade og takknemlige for at Stian har valgt å komme til oss, han vil være et positivt tilskudd til vår service avdeling.

Automatisering driver fremtidens industri. Les AMNYTT nr 5 - 2025

Automatisering driver fremtidens industri

Les i AMNYTT hvordan teknologi, måling og digitalisering gir bærekraft, sikkerhet og konkurransekraft.

Rune Dalby, Endress+Hauser

Endress+Hauser styrker laget med ny salgsingeniør

Endress+Hauser Norge fortsetter å satse på vekst og kompetanse, og har nylig ansatt Rune Dalby som ny salgsingeniør. Han startet i stillingen 1. september 2025 og har sin base ved selskapets hovedkontor på Tranby.

Phoenix Contact Uno Power-strømforsyninger med Push-in-tilkobling

Uno Power-strømforsyninger med Push-in-tilkobling

Kompakte, energieffektive og pålitelige – nå med utvidet spenningsområde

Trygve Dirdal var med å installere trådløs temperaturovervåking av kritiske varmekabler for impulslinjene til sikkerhetsventiler på Sleipner A tidlig på 2010-tallet (Illustrasjonsfoto: Øyvind Gravås og Bo B. Randulff/Equinor).

Med siktet innstilt på forbedring og forenkling av instrumenteringen

Profilen – Trygve Dirdal, fagleder instrumentering, Equinor

Han elsker å løse tekniske utfordringer, gjerne i team. Forenkling og forbedring står høyt i kurs, men det må ligge et «business case» bak når ny teknologi skal i sving.