Weidmuller Vika crop

Vika har erfaring fra kundeservice

Weidmüller øker staben og styrker kundesupport

For å styrke Weidmüller Norge sin kundesupport, ønsker vi Vika Rutmane velkommen til kundesupport for Norske markedet.

Vika har erfaring fra kundeservice i hos blant andre Nordea og DnB. Med sin bachelor i språk, litteratur og filosofi vil hun kunne gi våre norske kunder god oppfølging og støtte.

Vika har hatt flere stillinger innen:

  • Prosjektleder
  • Salg og kundeoppfølging
  • Kontoradministrasjon

Hun kommer fra sin stilling som prosjektleder hos Van Genechten Kvadra Pak.

Vika sine oppgaver i Weidmüller vil være:

  • Ordrebehandling  
  • Oppfølging av leveranser
  • Daglig oppfølging av kundeforespørsler
  • Prognosehåndtering
  • Oppfølging kvalitets-, logistikk- og prisspørsmål
  • Lager- og backlogstyring for kundeordrer og prognoser

Vi ønsker Vika lykke til med sin karriere i Weidmüller.

Automatisering driver fremtidens industri. Les AMNYTT nr 5 - 2025

Automatisering driver fremtidens industri

Les i AMNYTT hvordan teknologi, måling og digitalisering gir bærekraft, sikkerhet og konkurransekraft.

Rune Dalby, Endress+Hauser

Endress+Hauser styrker laget med ny salgsingeniør

Endress+Hauser Norge fortsetter å satse på vekst og kompetanse, og har nylig ansatt Rune Dalby som ny salgsingeniør. Han startet i stillingen 1. september 2025 og har sin base ved selskapets hovedkontor på Tranby.

Phoenix Contact Uno Power-strømforsyninger med Push-in-tilkobling

Uno Power-strømforsyninger med Push-in-tilkobling

Kompakte, energieffektive og pålitelige – nå med utvidet spenningsområde

Trygve Dirdal var med å installere trådløs temperaturovervåking av kritiske varmekabler for impulslinjene til sikkerhetsventiler på Sleipner A tidlig på 2010-tallet (Illustrasjonsfoto: Øyvind Gravås og Bo B. Randulff/Equinor).

Med siktet innstilt på forbedring og forenkling av instrumenteringen

Profilen – Trygve Dirdal, fagleder instrumentering, Equinor

Han elsker å løse tekniske utfordringer, gjerne i team. Forenkling og forbedring står høyt i kurs, men det må ligge et «business case» bak når ny teknologi skal i sving.