Kuka Elin Hybert crop

Å gi kundene service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet

KUKA Nordic: Programvarespesialist tar over på customer service

KUKA Nordic har fått ny sjef for customer service. Det handler om Elin Hybert, tidligere tekniker og programvarespesialist i selskapet. – En person med svært god kompetanse innen vårt tilbud og vår teknologi, sier administrerende direktør Joacim Lorentsson.

Joacim Lorentsson kan fortelle at Elin Hybert har lang bakgrunn i selskapet. 

– Hun begynte hos oss rett etter videregående og gikk senere tilbake til skolen for å utdanne seg til sivilingeniør ved Chalmers og ved Technische Universität München. Etter det har hun fortsatt å jobbe her og perfeksjonert seg, sier han.

I forbindelse med at Elin Hybert begynte i stillingen i august, gikk hun også inn i KUKA Nordics ledelsesgruppe. 

– Hun er definitivt en ressurs for oss i ledelsen, sier Joacim Lorentsson. 

Elin Hybert synes selv at den nye stillingen passer godt, og ser frem mot å ta over oppdraget og utvikle seg videre.

– Jeg kjenner teamet på customer service godt og vet hvilke sterke sider vi har. Dem skal vi bygge videre på, sier hun.

Ifølge henne handler det i bunn og grunn om å gjøre det beste for kundene, og alltid være til stede med riktig kompetanse når det trengs. 

– Det er kundene som gir oss vårt eksistensgrunnlag, og å gi dem service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet, sier hun.

Bakgrunnen for byttet innen customer service er at den tidligere sjefen Emmanuel Hauptmann har gått videre til en ny stilling, utenfor KUKA. Også han gleder seg over at det er nettopp Elin Hybert som har tatt over. Han nevner blant annet hennes forståelse for forretningsområdet som noe som gir de riktige forutsetningene. 

– Elin har solide kunnskaper og den rette energien. Jeg føler meg helt trygg på at hun kommer til å utvikle avdelingen videre og ta den til nye høyder, sier han. 

Krohne Anston service crop

KROHNE Instrumentation øker staben med ny serviceingeniør

Vi har gleden av å presentere vår nyansatte Anton Svanberg. Anton begynte hos oss 01. august som serviceingeniør. Han har lang fartstid i automatiseringsbransjen, arbeidet flere år offshore. Karrieren startet i 1992 hos Aker Engineering som automasjons ingeniør.

les mer...
Phoenix Solomon crop

Nyansettelse og rollendring i Phoenix Contact

Zigta er nyansatt for å ta over rollen som Produktspesialist

Phoenix Contact opplever vekst i flere områder og har nå utvidet staben. Sigbjørn Kongsli som hadde rollen som Produktansvarlig for Overspenningsvern og sikringer (BU SPT) har nå tatt en nyopprettet rolle hos Phoenix Contact som Produktspesialist for e-mobility og energi.

les mer...
Weidmuller Vika crop

Weidmüller øker staben og styrker kundesupport

Vika har erfaring fra kundeservice

For å styrke Weidmüller Norge sin kundesupport, ønsker vi Vika Rutmane velkommen til kundesupport for Norske markedet.

les mer...
Kuka Elin Hybert crop

KUKA Nordic: Programvarespesialist tar over på customer service

Å gi kundene service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet

KUKA Nordic har fått ny sjef for customer service. Det handler om Elin Hybert, tidligere tekniker og programvarespesialist i selskapet. – En person med svært god kompetanse innen vårt tilbud og vår teknologi, sier administrerende direktør Joacim Lorentsson.

les mer...